Szkolenia wewnętrzne
Szkolenia wewnętrzne i warsztaty koleżeńskie (2018-2023)
|
||
Prowadzący |
Data |
Szczegóły szkolenia |
Monika Srebro Małgorzata Buda |
9.04.2018 |
Wnioski z II Sympozjum Dydaktycznego UEK odnośnie jakości kształcenia na Uczelni, nowej ustawy o szkolnictwie wyższym i stanu dostosowania UEK do wprowadzania tejże ustawy. Sprawozdanie z konferencji zorganizowanej w Warszawie przez wydawnictwo Pearson pt „Shaping the Future of Learning”. |
Jolanta Regucka-Pawlina |
18.06.2018 |
Szkolenie dotyczące przeprowadzania i ocenianie egzaminu standaryzowanego części pisemnej i ustnej. |
Jolanta Regucka-Pawlina Małgorzata Buda Malwina Szeliga Aleksandra Brożek
|
3.07.2018 |
Podsumowanie hospitacji i przedstawienie zaleceń poprawiających jakość kształcenia. Podsumowanie BESIG EVENT, mającym miejsce 19-go maja w Warszawie. Prezentacja konferencji zorganizowanej przez wydawnictwo Macmillan. Szkolenie odbyło się 06.04.18 i zawierało dwie prezentacje: Pana Piotra Zawadzkiego – psychologia biznesu oraz Scotta Thornbury z Nowej Zelandii – 7 things beginning with A. |
Lidia Zielińska i członkowie zespołów hospitacyjnych |
1.07.2019 |
Dobre praktyki - przykłady angażujcych i nowatorskich aktywności na zajęciach lektoratowych po hospitacjach typu drop-in we wszystkich zespołach językowych. |
Lidia Zielińska i członkowie zespołów hospitacyjnych |
16.09.2019 |
Dobre praktyki - przykłady angażujcych i nowatorskich aktywności na zajęciach lektoratowych po hospitacjach we wszystkich zespołach językowych w roku akademickim 2018/2019. |
Uczestnicy projektu HUB UEK: J. Regucka-Pawlina, M. Olszamowska, A. Krówka, A. Romańska, A. Gryziecka, M. Held, O. Druszkiewicz |
30.09.2019 |
Gamifikacja/grywalizacja Nauczanie problemowe Projektowanie i prowadzenie kursów online na platformie Moodle |
Aleksandra Brożek, Beata Korczowska-Raszyk, Malwina Szeliga, Zbigniew Wolski, Lidia Zielińska |
13.02.2020 |
Nowe technologie w nauczaniu języków obcych, czy nowe nauczanie z wykorzystaniem technologii informacyjnych |
Lidia Zielińska |
26.03;30.03;3.04.2020; 15.04; 22.04; 06.05 |
Płynne przejście na nauczanie zdalne: cykliczne szkolenia przy użyciu Clickmeeting z obsługi tego narzędzia; platforma Moodle: kursy,zasoby/aktywności |
Lidia Zielińska |
01.07.2020 |
Kurs na Platformie Moodle (zasoby i aktywności) |
Joanna Orłowska |
08.07.2020 |
Szkolenie dotyczące zajęć lektoratowych w czasie synchronicznym na platformie Zoom. |
Ryszard Kurpiel, Agata Krówka, Lucyna Wilinkiewicz-Górniak |
02.09.2020 |
Szkolenie dotyczące nauczania hybrydowego, w tym różnych metod uatrakcyjniania zajęć lektoratowych w czasie synchronicznym na różnych platformach |
Beata Majczyna, Anna Malinowska, Kamila Kuźnar, Maria Sroka-Ozimek, Dorota Wilk |
09.09.2020 |
Wykorzystanie plików wideo na platformie Moodle; Wordwall i Moodle; tworzenie pytań w notatniku i przenoszenie ich do quizów na platformie Moodle |
Agata Romańska, Joanna Orłowska |
16.09.2020 |
Przedstawienie narzędzia 'ActivePresenter'; prowadzenie zajęć na platformie Zoom |
Centrum e-learningu (Anna Stanisławska-Mischke, Aneta Powroźnik) |
23.09.2020 |
Platforma Moodle: porządkowanie kursów, tworzenie kategorii pytań, dodawanie 'random questions' do kwizów. |
Agata Piekarz, Marta Głębecka, Julia Klapa, Joanna Orłowska, Małgorzata Seweryn, Agnieszka Gawęda, Aneta Kieres, Zbigniew Wolski, Karolina Wisz |
15.09.2021 |
Wnioski z hospitacji pełnowymiarowych oraz hospitacji typu 'drop-in' |
Dominika Przetocka, Zbigniew Wolski, Anna Piwowarczyk, Agnieszka Kądziołka-Zaręba, Estera Adler-Baryła, Piotr Miernik, Małgorzata Pociej | 29.09. 2021 | Dzielenie się 'dobrymi praktykami', budowa autonomii studenta. |
dr Dorota Zawadzka, Jakub Pytka, Aleksandra Brożek, Maciej Krzanowski, Beata Majczyna | 23.02.2022 | Dzielenie się 'dobrymi praktykami'. Tematy: zagadki logiczne na zajęciach j.obcego z narzędziem Jamboard; Generator TTS (text to speech) i jego praktyczne zastosowanie; Debata oksfordzka; Powtórki inaczej? |
Szkolenie dla zespołu j.ang. Małgorzata Held, Małgorzata Buda: Jolanta Regucka-Pawlina | 24.02.2022 |
Pisanie maili, różnice między listem i mailem: styl formalny i nieformalny; Rozumienie tekstu pisanego, jego spójność i przejrzystość, przykłady ćwiczeń. |
dr Julia Klapa | 20.09.2022 |
Student ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Dyslektyczny student a lektorat języka obcego). |
dr inż. Mateusz Macałka | 28.09.2022 |
Szkolenie dla pracowników Centrum Językowego podnoszące świadomość w zakresie pracy ze studentami ze szczególnymi potrzebami. |
Kierownik CJ oraz lektorzy z poszczególnych zespołów | 8.02.2023 |
Warszaty w oparciu o wnioski z hospitacji typu drop-in w sem. zimowym 2022/2023 |
dr Ryszard Kurpiel | 27.09.23 |
Jak pracować z narzędziem Quizizz |
Agnieszka Kądziołka-Zaręba | 27.09.23 |
Chat GPT, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w nauce języka angielskiego. |
dyskusja z udziałem wszystkich zespołów językowych | 27.09.23 |
Omówienie tematów poruszanych na szkoleniach wewnętrznych w dniu 15.09.23 - wypracowanie wspólnych, osiągalnych celów. |